ایمپلنت دیجیتال

تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ نویسنده: دکتر اعتمادی‌فر

اشتراک‌گذاری:

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

ایمپلنت دیجیتال بروزترین روش کاشت ایمپلنت می باشد.
زمانی که ما ایمپلنت را کاشت میکنیم در حالت عادی باید لثه را کاملا برش بدهیم تا دید کافی به استخوان فک داشته باشیم کاشت با کمک اطلاعاتی که از رادیوگرافی بیمار بدست امده را انجام می دهیم و سپس مجددا لثه بخیه میشود.

اما در روش ایمپلنت دیجیتال ابتدا با اسکنر داخل دهانی محیط دهان اسکن میشه این اسکن به همراه رادیوگرافی سه بعدی خاص بیمار برای موسسه دانش بنیان و تحقیقاتی فرستاده میشود در انجا یک تیم تخصصی این اطلاعات را بررسی میکند و مسایلی مثل موقعیت عصب فک، موقعیت استخوان، بهترین عرض استخوان، بهترین طول و عرض فیکسچر را بررسی کرده و بر اساس این موارد یک گاید یا راهنمای جراحی راطراحی میکنند و طراحی برای من و همزمان برای پشتیبان در خارج از کشور فرستاده میشه و‌پس از تایید از جانب ما و پشتیبان تخصصی گاید ساخته شده وفرستاده می شود .

همزمان با گاید جراحی، راهنمای جراحی که در ان نوع دریلهای جراحی و روند کار برای من به عنوان جراح فرستاده میشود با کمک این روش ، جراحی با کمترین اسیب انجام میشود . هدف از ایمپلنت دیجیتال این هست که کمترین درصد خطا و‌کمترین اسیب به بافت استخوان و لثه وارد شود. ایمپلنت دیجیتال بدون نیاز به برش لثه ،بدون بخیه انجام می شود .

بزرگترین مزیت ایمپلنت دیجیتال این هست که کمترین اسیب به بافت لثه و استخوان وارد میشه ، همچنین درصد خطای آن بسیار کم می باشد.

 

نمونه درمانهای ایمپلنت دیجیتال انجام شده در کلینیک را از اینجا ببینید.

 

تفاوت ایمیپلنت دیجیتال و معمولی در چیست؟

در این ویدئو می توانید توضیحات کامل را ببینید.

در ایمیپلنت دیجیتال درصد خطا به صفر نزدیک است. و ایمپلنت بدون درد و خونریزی صورت می گیرد.